preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Do polugodišta...

 

ANKETA
Da li ste zadovoljni sa aplikacijom eDnevnik ?



Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
 

  

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitanje u svijetu vrtića
Autor: Marta Cepanec, 26. 3. 2018.

U sklopu projekta poticanja čitanja iz užitka Tulum s(l)ova učenici sedmih i osmih razreda II. osnovne škole Varaždin Jona Bernat, Stella Sever, Nela Perković, Lena Kliček, Mara Šćuric, Nika Megloba, Marko Daraboš, Matija Pavlic, Anida Halili, Sara Šumečki, David Miklošić, Hana Fotak i Elena Makaj pod vodstvom učiteljica hrvatskoga jezika  Mirjane Halusek i Jasmine Varga 21. ožujka 2018. posjetili su Dječji vrtić Aleja, a 26. ožujka 2018. Dječji vrtić Kozarčeva u kojima su radoznaloj i veseloj djeci čitali različite priče.


Nakon prve aktivnosti projekta Tulum s(l)ova - noćnoga čitateljskog susreta koji je održan u školskoj knjižnici 27. listopada 2017. čitanjem iz užitka u dječjim vrtićima krenulo se u sljedeću aktivnost ovoga projekta. Cilj je projekta potaknuti naklonost prema čitanju  iz užitka uživo u školi i u lokalnoj zajednici te razvijati vještinu čitanja, međugeneracijsku komunikaciju, toleranciju, obogaćivanje unutarnjega svijeta pojedinca, bogaćenje rječnika te samostalnoga djelovanja i zauzimanja za sebe i druge.

Približavanjem zanimljivih sadržaja svijeta literature potiče se i jača pozitivni stav učenika prema čitanju, razvija se svijest da je književnost često odraz stvarnoga života te se njeguju navike čitanja u svim uzrastima. Čitanje s razumijevanjem vještina je koja je preduvjet za uspjeh u školi, poslu i životu, posebno u vremenu kada je teško prepoznati kvalitetu književnoga djela i razlučiti važno od nevažnoga u obilju različitih informacija.

Djeca iz vrtića s velikim su zanimanjem i radoznalošću slušala priče, spremno su i veselo odgovarala i postavljala različita pitanja, iznosila svoje dojmove, pjevala pjesmice i družila se s učenicima. Ozračje u kojem se druženje odvilo bilo je poticajno na obostrano zadovoljstvo. Vrtićka djeca svojom su neposrednošću i spremnošću za komunikaciju pridobila svoje goste te predano sudjelovala u svim zamišljenim aktivnostima, a mladi posjetitelji, igrajući se s djecom,  nakratko su se prisjetili svoga djetinjstva te vrtićkih dana.

 

Mirjana Halusek, prof. i Jasmina Varga, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju